جزئیات کامل کارمزد های جدید بانک مرکزی

کارمزد جدید بانک مرکزی

اطلاعیه فوری: بانک مرکزی در اطلاعیه ای، کارمزد جدید بانک مرکزی در باره خرید با کارت بانکی، کارت به کارت و انواع خدمات بانکی و الکترونیکی را اعلام کرد.

کارمزد بانکی انواع خدمات بانکی افزایش یافت و کارمزد جدید خرید با کارت بانکی اعلام شد. طبق این اطلاعیه، خریدهای کارتی هم مشمول هزینه میشوند. در این اطلاعیه جزئیات و مبلغ افزایش کارمزدهای بانکی، خرید های بانکی با استفاده از کارت کشیدن یا کارت به کارت اعلام شد.

بانک مرکزی در این خبر، جزئیات افزایش کارمزد بانکی برای انواع خدمات ریالی و الکترونیکی بانکی را اعلام کرد و از اجرای طرح کارمزد خرید بانکی خبر داد.

ما در مقاله مالیات بر کارت به کارت، این مورد را به صورت کامل توضیح داده ایم ولی با توجه به بخشنامه جدید، مطلب پایین میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

مبلغ کارمزد بانکی کارت به کارت، خرید با کارت بانکی و انواع خدمات بانکی در این بخشنامه به صورت کامل اعلام شد. در اعلامیه کامزد جدید بانک مرکزی، حداکثر میزان کارمزد بانکی برای انواع خدمات ریالی و الکترونیکی، کارت به کارت و خرید بانکی را ابلاغ کرد.

شاید دوست داشته باشید بخوانید: مالیات بر تراکنش های بانکی

کارمزد بانکی انواع خدمات بانکی افزایش یافت و کارمزد خرید با کارت بانکی اعلام شد. از این به بعد، خرید های کارتی نیز مشمول هزینه خواهند شد. خریدهای کارتی مشمول هزینه کارمزد های بانکی شدند. جزئیات و مبلغ افزایش کارمزد های بانکی اعلام شدند. بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش کارمزد برای انواع خدمات الکترونیکی را اعلام کرد و از اجزای طرح کارمزد با کارت بانکی را در آن اعلام کرده است.

بانک مرکزی جزئیات کاملی از کارمزدهای جدید مربوط به خدمات بانکی را اعلام کرد و در این بخشنامه، خدماتی مانند صدور کارت، انتقال پول در خدمات الکترونیک و کارمزد خرید با کارتخوان تغییر کرده است. همچنین کارمزدهای مربوط به خدمات انتقال پول نیز بر اساس آن تغییر کرده است.

شما در جداول زیر میتوانید، از ریز جزئیات باخبر شوید.

کارمزد جدید بانک مرکزی

اطلاعیه کارمزد جدید بانک مرکزی

کارمزد جدید بانک مرکزی

نرخ انتقال وجه بین بانکی

یکی از ویژگی هایی که نرخ انتقال وجه به سبک پایا وجود داشت، این بود که کارمزدی برای آن وجود نداشت. به همین دلیل بسیاری از افراد، از جابه‌جایی نقدی پول و حتی انتقال کارت به کارت هم بگذرند. اما طی بیانیه کارمزد جدید بانک مرکزی، برای انجام این خدمت الکترونیکی نیز، کارمزد مشخص شده است. برای هر انتقال بین بانکی پایا مبلغی بین 2400 تا 3000 تومان و برای هر انتقال بین بانکی ساتنا هم تا سقف 28 هزارتومن قابل انجام است.

در بخشنامه کارمزد جدید، برای واریز گروهی پایا هم به شرط آنکه حداقل پرداختی 10 بار باشد، 120000 تومان کارمزد پایا به ازای هر واریز در نظر گرفته شده که هرچند از رایگان بودن، گرانتر است. ولی همچنان عدد مناسبی برای جابه‌جایی وجه در بین خدمات بین بانکی محسوب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *