مشاور مالیاتی در قزوین ضرورت کسب و کارهای استان

مشاور مالیاتی در قزوین ، ضرورت کسب و کارهای استان

مشاور مالیاتی در قزوین ، ضرورت کسب و کارهای استان

با توجه به تغییرات سریع و روزانه قانون مالیات های مستقیم علاوه بر واحد حسابداری در قزوین ، شرکتها و بنگاههای اقتصادی روز به روز نیاز بیشتری به استقرار واحد مشاور مالیاتی در قزوین پیدا میکنند.

شرکت مشاوره مالی روشنگران کاسپین با بهرگیری از مشاوران با دانش و با تجریه اقدام به ارائه حسابداری در قزوین ، حسابرسی در قزوین ، مشاوره مالیاتی در قزوین نموده است و با انتقال دانش فنی در خصوص نکات و قوانین به روز مالیاتی به مشتریان گرامی ، سعی بر این دارد که فعالان اقتصادی دغدغه ای در خصوص مالیات در قزوین نداشته باشند و با دفاع مالیاتی مناسب در حسابرسی مالیاتی با نتایج مثبت روبرو شوند.

توضیحات کامل در خصوص دفاع مالیاتی در مقاله مربوطه موجود می باشد :

برای اطلاع کامل از دفاع مالیاتی کلیک کنید

استقرار واحد مشاوره مالیاتی در قزوین

هر فعال اقتصادی پیش از شروع کسب و کار ، نیاز به آگاهی در زمینه قوانین حاکم در جامعه داشته که این امر به واسطه به کارگیری مشاور مالیاتی محقق خواهد شد ،

در این مقاله به توضیحاتی در خصوص برخی وظایف واحد حسابداری مالیاتی در قزوین خواهیم پرداخت:

حسابداری  یا حسابداری مالیاتی در قزوین یکی از اصلی ترین نیازهای یک واحد اقتصادی قزوین بوده که بر حسب نوع فعالیت بنگاه برنامه ریزی شده که شامل موارد زیر می باشد

بر اساس ماده 1 قانون مالیاتهای مستقیم افرادی که مشمول پرداخت مالیات هستند مشخص شده و در ماده های بعدی به تفسیر و تعریف در مورد وصول و پرداخت و سایر شرایط رسیدگی و … خواهد پرداخت.

بر همین اساس ، یکی از وظایف حسابدار در قزوین و یا مشاور مالیاتی در قزوین  بررسی فعالیت بنگاه اقتصادی و در صورت دارا بودن شرایط برخورداری از معافیت ها و نرخ صفر مالیاتی ، ارائه راهکار مناسب و انجام تکالیف قانونی در جهت بهره مندی از معافیت ها و نرخ صفر مالیاتی میباشد .

ارائه خط مشی مالیاتی و ایجاد چراغ راه در مسیر فعالیت اقتصادی یکی دیگر از وظایف حسابداری در قزوین بوده که می بایست طبق فعالیت واحد اقتصادی ماده های قانونی که مربوط به فعالیت تخصصی مجموعه میباشد در واحد پیاده سازی نماید و کلیه اقدامات مالی بر اساس قوانین مربوطه صورت پذیرد.

در پیاده سازی حسابداری در قزوین یکی دیگر از وظایف حسابداری مالیاتی در قزوین تعمیم دادن قوانین عمومی و کلی در تمامی فالیت های بنگاه اقتصادی می باشد ، به طور مثال اجرای ماده 147 و ماده 148 قانون مالیاتهای مستقیم در راستای پذیرش هزینه ها یک امر ضروری و اجتنبا ناپذیر میباشد که در بسیاری از موارد مشاهده شده با اینکه فاکتور خرید کاملا رسمی و قانونی بوده ، مدارک حمل به درستی ضمیمه اسناد حسابداری شده است ، ولی متاسفانه به دلیل عدم رعایت مواد 147 و 148 و ناآگاهی در شرایط پرداخت جزء هزینه های غیر قابل قبول واقفع شده است و از طرفی اعتبار ارزش افزوده در چنین مواردی مورد تایید واحد رسیدگی کننده نبوده و خسارات زیادی به دوش بنگاه اقتصادی خواهد گذاشت.

بخش دیگری از وظایف و یکی از وظایف کلیدی مشاور مالیاتی ، انجام تکالیف قانونی به عهده بنگاه اقتصادی میباشد.

برخی از این تکالیف به شرح ذیل می باشد:

1-ارسال لیست مالیات حقوق ( حداکثر تا پایان ماه بعد)

2-ارسال اظهارنامه ارزش افزوده ( حداکثر 15 روز پس از پایان فصل )

3-ارسال صورت معاملات فصلی ( حداکثر 45 روز پس از پایان فصل )

4-ارسال اظهارنامه عملکرد ( برای اشخاص حقیقی سه ماه پس از پایان سال ) ( برای اشخاص حقوقی چهار ماه پس از پایان سال مالی )

مشاور مالیاتی  پس از انجام کلیه مراحل فوق و ارائه راهکار مناسب و اجرای قوانین در جریان کسب و کار ، به مهمترین قسمت یعنی دفاع مالیاتی از پرونده خواهد پرداخت ، که این امر ثمره تلاش طی یک سال مالی بوده و حسابدار مالیاتی  با دفاع از اسناد و مدارک موجود در پرونده نتایج فعالیت خود را با دریافت برگ تشخیص به کارفرما ارائه خواهد داد.

بعضا نیاز خواهد بود که دفاع مالیاتی فراتر از زمان رسیدگی اتفاق بیفتد و موکول به مراحل دادرسی مالیاتی شود که در مقاله مربوط به دادرسی مالیاتی مراحل مربوطه توضیح داده شده است. که شما به عنوان یک فعال اقتصادی در قزوین می توانید دفاع مالیاتی خود را به یک مشاور مالیاتی در قزوین معتبر همراه با مشاوره رایگان بسپارید.

در پایان توجه کلیه فعالان اقتصادی در قزوین را به این مهم جلب مینماییم که لازمه کسب و کار در فضای موجود در جامعه ، همراه داشتن مشاور مالیاتی در قزوین بوده که بتوانید در مسیر کسب و کار و مراحل دادرسی از حقوق قانونی خود مطلع و بهرمند گردید.

شرکت مشاوره مالی روشنگران کاسپین آمادگی خود را در جهت ارائه مشاور مالیاتی در قزوین اعلام میدارد و با تکیه بر 20 سال تجربه در این زمینه و بهره مندی از مشاوران و کارشناسان با تجربه و همچنین سوابق درخشان در دفاع از پرونده های مالیاتی در قزوین ، در کنار شما خواهد بود و بهترین راهکار برای پرداخت مالیاتی متناسب با فعالیت شغلی ، در سایه قانون را ارئه می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *