وکیل مالیاتی در قزوین

وکیل مالیاتی در قزوین

وکیل مالیاتی کیست؟
برای داشتن وکیل مالیاتی در قزوین که یک شهر صنعتی و دارای بنگاه های اقتصادی زیاد است لازم است وکیل مالیاتی را به درستی بشناسید.
شخص حقیقی یا حقوقی (مدیران یا نماینده شخص حقوقی جهت شرکت در جلسات حضور پیدا میکنند) با تجربه کافی ، مسلط به قوانین جاری ، با سابقه مفید در امر دفاع مالیاتی می باشد که در تمامی مراحل رسیدگی و دادرسی مالیاتی همواره در کنار موکل (مودی مالیاتی) حضور دارد و تا آخرین مرحله یعنی صدور برگ قطعی به دفاع از حقوق قانونی موکل خود میپردازد.

با تمرکز هرچه بیشتر دولت و سازمان امور مالیاتی بر وصول مالیات در سالهای اخیر برخی از فعالان اقتصادی در امور مالیاتی خود دچار مشکلاتی شده اند که نتیجه این مشکلات مالیاتهای سنگین و جبران ناپذیر خواهد بود .

وکیل مالیاتی وظایفی بر عهده دارد که در دو زمان قابل استفاده خواهد بود

  • قبل از صدور برگ تشخیص
  • بعد از صدور برگ تشخیص یا همان مراحل دادرسی

وکیل مالیاتی قبل از صدور برگ تشخیص در واقع همان مشاور مالیاتی می باشد که با اجرای دقیق قوانین مالیاتی و کنترل هرچه بهتر امور جاری در شرکت و برطرف نمودن انحرافات موجود در مسیر فعالیت ، به بهبود اجرای قوانین کمک نموده و در نهایت در جلسه رسیدگی دفاع مالیاتی مفید و مثمر ثمری انجام خواهد داد که بنگاه اقتصادی مالیات متناسب با فعالیت خود بپردازد که با توجه به تعداد این بنگاه ها در قزوین نیاز به وکیل مالیاتی بیشتر احساس می شود.

در مقاله ای جداگانه به توصیف مشاور مالیاتی و ضرورت به کارگیری مشاور مالیاتی آگاه پرداخته ایم:

جهت مطالعه مقاله مشاوره مالیاتی در قزوین کلیک کنید…

داشتن وکیل چگونه کمک می کند؟

بعد از صدور برگ تشخیص یا همان مراحل دادرسی مالیاتی ، وکیل مالیاتی شرح وظایفی جدا گانه از مرحله قبل از صدور برگ تشخیص دارد که این امر مستلزم تسلط بر قانون مالیاتهای مستقیم و سایر قوانین مربوطه می باشد .بنگاه اقتصادی در مراحل دادرسی مالیاتی بدون آگاهی و اشراف به قانون   به نتیجه دلخواه و مطلوب نخواهد رسید و به ناچار از مرحله ای از دادرسی مالیاتی به مرحله دیگری خواهد رسید که در نهایت بدون کاهش مالیات تشخیصی ، ملزم به پرداخت جرائم مربوطه نیز خواهد شد .
وکیل مالیاتی با اخذ وکالت نامه از مودی ( فعال اقتصادی ) نسبت به شرکت در مراحل دادرسی نموده ، لازمه حضور در تمامی مراحل دادرسی ارائه وکالتنامه رسمی و ابطال تمبر جهت شرکت در جلسات می باشد .وکیل مالیاتی با مطالعه پرونده موجود و مطابقت با قوانین مالیاتی و ارزش افزوده نسبت به ارائه راهکار مناسب با قانون نموده و نسبت به نگارش لایحه دفاعی جهت شرکت در جلسات اقدام مینماید. پس پیشنهاد می شود اگر صاحب کسب و کار یا بنگاه اقتصادی در قزوین هستید نسبت به داشتن وکیل مالیاتی کاربلد اقدام نمایید.

برای اطلاع از مراحل و مراجع دادرسی مالیاتی بهتر است وبلاگ ما را مطالعه کنید.

ویژگی های وکیل مالیاتی چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک وکیل مالیاتی بعد از اشراف به قانون دارد، تسلط به نگارش لایحه می باشد ، چرا که در مراحل دادرسی و هیات ها زمان برای توضیح بسیار اندک بوده و نگارش لایحه موضوع مهم و قابل تاملی می باشد که نمایندگان سازمان امور مالیاتی توجه زیادی به لایحه داشته و بیان نکردن بخشی از اعتراضات و اشاره نکردن به قوانین ، بخشنامه ها ، دستورالعمل های سازمان می تواند دفاع مالیاتی غیر قابل قبولی را رقم زده و مراحل دادرسی مالیاتی بدون نتیجه باقی بماند.

وکیل مالیاتی نیاز به فن بیان و زبان متقاعد سازی دارد ، بدین ترتیب که در تمامی جلسات با تاکید و اعتقاد به لایحه دفاعی و تسلط به قوانین بتواند موارد قانونی را اثبات کند و بسیار صریح و مسلط از حقوق قانونی موکل خود دفاع و پرونده مالاتی را به بهترین نحو احسن به سر انجام برساند.

با توجه به توضیحات فوق ، شرکت مشاوره مالی روشنگران کاسپین با اتکا بر توان و تجربه کافی مدیران و همچنین بهره گیری از مشاوران و کارشناسان با تجربه و تکیه بر 20 سال سابقه درخشان در زمینه وکیل مالیاتی در قزوین ، آمادگی خود را در زمینه ارائه خدمات وکالت مالیاتی در قزوین و سطح کشور اعلام میدارد ، امید است با تجربه و دانش کافی این شرکت و در سایه قانون ، بتوانیم در جهت جلوگیری از تضییع حقوق مودیان گامی مفید برداریم.

جهت مشاوره رایگان برای وکیل مالیاتی در قزوین کلیک کنید…

10 دیدگاه برای “وکیل مالیاتی در قزوین

    • روشنگران گفته:

      سلام وقت بخیر
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره 02833331114 داخلی 108 و یا شماره همراه 09909257044 با مشاوران ما در تماس باشید،
      و یا از طریق فرم درخواست جلسه اطلاعات خود را وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس برقرار شود.

    • روشنگران گفته:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط مبلغ و هزینه خدمات مشاوره مالیاتی و وکالت مالیاتی پس از بررسی رایگان پرونده ، اعلام خواهد شد
      که این نرخ بسته به نوع و حجم فعالیت متغییر می باشد.
      ما در مرکز مشاوره مالی و مالیاتی روشنگران کاسپین سعی بر ارائه خدمات مالیاتی با کیفیت و قیمت منصفانه داریم.
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره 02833331114 داخلی 108 و یا شماره همراه 09909257044 با مشاوران ما در تماس باشید،
      و یا از طریق فرم درخواست جلسه اطلاعات خود را وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس برقرار شود.

    • روشنگران گفته:

      سلام وقت بخیر
      بله ، قطعا امکان ارائه خدمات دفاع مالیاتی پس از صدور برگ تشخیص و حتی مراحل بعدی در دادرسی مالیاتی فراهم می باشد.
      ما در مرکز مشاوره مالی و مالیاتی روشنگران کاسپین پس بررسی رایگان پرونده شما ، راهکارهای موجود و قانونی در جهت بهبود فرایند دادرسی مالیاتی را ارائه خواهیم نمود
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره 02833331114 داخلی 108 و یا شماره همراه 09909257044 با مشاوران ما در تماس باشید،
      و یا از طریق فرم درخواست جلسه اطلاعات خود را وارد نموده تا در اسرع وقت با شما تماس برقرار شود.

    • روشنگران گفته:

      سلام وقت بخیر
      نحوه پرداخت در قراردادها به صورت متفاوت میباشد
      ولی در اکثر قراردادهای مشاوره و اجرای سالانه درصدی به عنوان پیش پرداخت قراداد ، بخش دیگری پس از پایان هر فصل و انجام تکالیف قانونی مربوط به آن فصل دریافت میگردد.
      مابقی قرارداد در زماناظهارنامه و صدور برگ تشخیص دریافت می شود
      در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با ما در تماس باشید 02833331114 داخلی 108

    • روشنگران گفته:

      سلام وقت بخیر
      مشاوران ما در مرکز مشاوره مالی و مالیاتی روشنگران کاسپین به روش آنلاین ، تلفنی و حضوری آماده ارائه مشاوره رایگان به شما می باشند
      جهت ارتباط با این مرکز میتوانید با شماره 02833331114 داخلی 108 و همچنین شماره همراه 09909257044 با مشاوران ما در ارتباط باشید
      و یا در قسمت درخواست جلسه ، برای هماهنگی جلسه حضوری اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *