مشاور مالیاتی قزوین

زمانبندی اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان

مشاور مالیاتی قزوین

مشاور مالیاتی قزوین یکی از وظایف مهم خود را  اطلاع رسانی و آگاه سازی کارفرمایان از تغییرات قانون مربوط به کسب و کار ها دانسته ، این تغییرات روز افزون قانون مالیاتهای مستقیم در جهت هوشمند سازی مالیاتی به سرعت اتفاق می افتد و فعالان اقتصادی با توجه به مشغله های کاری نمیتوانند تمام قانون را مطالعه کنند و از تغییرات قانون باخبر شوند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد وظایف و مهارت‌های مشاور مالیاتی واحدهای تولیدی در قزوین وبلاگ ما را مطالعه کنید.

شرکت مشاوره مالیاتی روشنگران کاسپین در قزوین در اینجا نقش پررنگ خود را ایفا نموده و از تغییرات قانون شما را مطلع میسازد.

جهت مشاوره مالیاتی رایگان در قزوین کلیک کنید…

دستورالعمل شماره 200/1401/531 مورخ 1401/04/25 و دستورالعمل 200/1401/535 مورخ 1401/05/30 (اصلاحی)

مشاور مالیاتی قزوین

دانلود فایل PDF بخشنامه 2001401531

چکیده بخشنامه :

به اطلاع میرساند از تاریخ 1401/06/01 تمامی مودیانی که در نظام مالیاتی ثبت نام و درخواست خدمات الکترونیکی را ارسال نموده اند ، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می شوند.

اوراق مالیاتی پس از صدور در سامانه های مالیاتی در حساب کاربری مودیان بارگزاری شده و بلافاصله پیامک اطلاع رسانی برای ایشان ارسال می شود و با توجه به واکنش مودی ابلاغ الکترونیک به شرح ذیل انجام خواهد شد .

  • مودی ظرف مدت 10/ده روز از ارسال پیامک و بارگزاری اوراق مالیاتی در حساب کاربری به سامانه مراجعه کرده و نبست به رویت برگه افدام نماید ، که تاریخ رویت همان تاریخ ابلاغ خواهد بود.
  • چنانچه مودی طی مدت ده روز برگه را رویت ننماید ، روز یازدهم روز ابلاغ قانونی در نظر گرفته میشود و چنانچه روز دهم مصادف با تعطیلات رسمی باشد ، اولین روز پس از تعطیلات رسمی روز ابلاغ قانونی خواهد بود. (که در دستورالعمل 200/1401/535 نبست به اصلاح عبارت “ابلاغ قانونی موضوع تبصره 1 ماده 203 ق.م.م ” به عبارت ” ابلاغ به شخص مودی ” اقدام نموده است و کلمه ابلاغ قانونی حذف گردیده.)
مشاور مالیاتی قزوین
مشاور مالیاتی قزوین

مشاور مالیاتی قزوین

در دو حالت اعتراض به صحت ابلاغ الکترونیکی توسط مودی میسر خواهد بود :

1-مودی بتواند با اسناد و مدارک معتبر اثبات نماید به دلیل عدم دسترسی سامانه های رایانه ای و مخابراتی و همچنین نقص در سامانه از بارگزاری اوراق مالیاتی یا مفاد ابلاغ مطلع نشده است.

2-ابلاغ الکترونیکی در شرایطی انجام گرفته باشد که حساب کاربری مودی می بایست غیر فعال بوده و یا مودی از شمول ابلاغ الکترونیک خارج شده باشد.

مشاور مالیاتی قزوین

در این دو حالت برگه قطعی در هیات موضوع ماده 216 قانون مالیاتهای مستقیم قابل رسیدگی خواهد بود. رسیدگی به اختلافات اجرایی

مشاور مالیاتی قزوین در طول این سالها سعی بر انتقال قانون ، تغییرات قانون و همچنین بخشنامه ها و دستورالعملهای قانونی به کارفرمایان و فعالان اقتصادی داشته و با بررسی روزانه این تغییرات و بکارگیری مشاوران متخصص و باتجربه ، همواره در کنار شما بوده و شما را از حقوق قانونی خود مطلع می سازد.

جهت مشاوره مالیاتی رایگان در قزوین کلیک کنید…

روشنگران کاسپین

قزوین
بلوار شهید بابایی ،نبش کوچه 18 ،پلاک 143 ،واحد 2,
قزوین, قزوین
ایران
تلفن: 02833792174
تلفن ثانویه: 09909257044
ایمیل: info@rcirantax.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *